Wednesday, August 31, 2005

payday my ass

Mε το μισθό του μηνός Aυγούστου που εισέπραξα χθες…

* Πλήρωσα τα κοινόχρηστα δύο μηνών
* Πλήρωσα την πρώτη δόση από το laptop που πήρα πρόσφατα
* Έδωσα 200 ευρώ που χρωστούσα στο φίλο μου yk
* Πλήρωσα το ενοίκιο
* Πλήρωσα την ασφάλεια του αυτοκινήτου μου
* Πλήρωσα εκπρόθεσμα τη δόση μου στην ασφαλιστική μου εταιρεία
* Ξόφλησα λογαριασμούς ΟΤΕ & ΔΕΗ
* Πλήρωσα το μίνιμουμ ποσό που απαιτούσε η κάρτα μου

Βάζω το χέρι στην τσέπη. Έχω τέσσερα ευρώ και ενενήντα πέντα λεπτά. Και ο Σεπτέμβριος δεν έχει ξεκινήσει καν… Άντε, βρε, καλό χειμώνα να έχουμε…

3 Comments:

Blogger THE NIVA said...

Πάμε για CD-άκια το Σάββατο;

6:26 AM

 
Blogger DanaiShips said...

So true. Εμπρός της γης οι χρεωμένοι...κι ας μη λείψει κανείς...

1:38 AM

 
Blogger boyblue said...

να σου κάνω το τραπέζι τότε...
some place cheap, though...

6:57 AM

 

Post a Comment

<< Home