Friday, September 02, 2005

right till the end


As I am currently grooving to the new Audio Bullys album, “Generation” [to be released September the 16th], for some reason, I think about my friends. Since childhood, I’ve had a few friends, never had one too many…

Two of my best friends have died. One of them literally, because of cancer at the age of 21… The other one woke up one morning and decided all he ever wanted was to become a monk. He changed his name, left his family and drove all the way up to Holy Mountain. I have only seen him once since then…

But I am a lucky bastard. I may have very few friends but all of them, well, they’re fucking extraordinary…

I met Thanassis K. while still in high school. We got through a lot of hard and funny times together. And it’s a fact that your school buddies are bonded with you in a very special way. We can share and swap almost everything [apart from girlfriends].

Marc French is eight years older than me. He was my boss and mentor at the early stages of my so called career. He’s an incredibly patient guy and knows things about me one could not even dare to imagine… He has managed to summarize my personality in one phrase. Of course I am not going to write it down…. Forget about it!!!

John Dokman served his military duty with me on the very same war ship. We were in close company every single day for 17 crazy months. Suffice to say, it was impossible not to keep in touch right after, so we made it official: I became his best man.

I have known YK for years but he seemed unreachable. However, situations occurred and by the autumn of 2003 we were hanging out on a daily basis. He is one of the most charismatic and cool people I have ever met. Needles to say that when we go out, women only have eyes for him…

There are also some other friends that I don’t get to see that often. Michael K., for example, one of the best drummers in the world under 40, is a great chap but his touring schedule and our working hours that never cross each other keep us from hooking up regularly.

All of them are guys. I don’t have female friends. I don’t think this can be done. There are women I respect, like and with whom I can have a good time, but I don’t exactly consider them friends. It doesn’t work this way. Not for me. I could explain why but that’s material for another post altogether.

The reason why I decided to write about my friends [there are a couple more but on a different level] is because today, when I woke up, I took a look around my flat, had a quick re-evaluation of my life and tried to remember all my hits and misses. As you may have guessed, there have been a few hits and lots of misses. Somehow, my biggest hit is that I have these friends with whom I can share my hits & misses, alli my bits and pieces. Hey, if someone has friends that good where he can depend on, he can’t be all that bad, can I? :-)

So, dear friends, let me say thank you from the bottom of my heart. I don’t know what I’d do without you…

Cheers!

50 Comments:

Blogger yk said...

Since no one is going to comment on this post as the people you namecheck in it are too modest to post something (well, apart from me I guess)I might as well do the honours...

Read again the last little paragraph on that existensial little post of yours. Anyone of the guys mentioned above could have also written it addressed to you.
I know for a fact that I could have...

6:19 AM

 
Blogger Hector Drone said...

...I was just about to write myself an anonymous comment "Thank you mate, u r the best" etc. Hahahaha!!! Even worse a comment of the "You little sods - why don't you spare a moment to aknowledge this post? Don't tell me you don't have the fucking time, you lazy twats!!!" kind.
:-)

Seriously now, thanx. I know you all feel the same. But this is getting way too gay, so I will stop now, ok? :-)

6:33 AM

 
Blogger Dave said...

ahhhhh! finally. quality post *pats Hector on back*.

i cant say anything about many of the greek only posts, but i said one of them was crap and was right on the money, so ill stick with that :)

nice post

4:44 PM

 
Blogger bginley said...

TAG YOUR IT

10:15 PM

 
Blogger isobel said...

2 years ago I lost a very dear friend...
people under 30 aren't really used to the idea that their gonna lose dear & important people sooner or later!
since then, my criteria concerning what you define as a hit or a miss have changed a lot...
still, it's very conforting -especially in hard times- to know you've got real friends to count on!

8:50 AM

 
Blogger Hector Drone said...

rodeotown - My God! Where did this flashback down in memory lane come from? You amazed me!!!! Hahaha, yup, I guess you only have myself to blame... I don't know how come you ended up in this post or how you jumped on this.... right conclusion, but thank you for the comment...

By the way, what Animals That Swim album? You must be reffering to I was The King, I Really Was The King, right? Oh c'mon, it was an excellent album!!! What can I say? May I offer you a delated refund or something? Then again, I made it up with The Bathers, didn't I?
Once again, thank you for the kind words... And please pass by this blog again... As far as for your two favorite bloggers, well, if you have a secret crush on H.A, I am afraid you will just have to wait in line. YK, well... it is not that difficult to discover his secret i.d. Let me give you a hint: He's the smartest guy in town...

Dave - thanx mate... I know you appreciate the importance of friensdhip - and I still owe you an e-mail... Well, today will be your lucky day!!! Nah, I am joking, but yes, beware of your incoming mails later on... :-)

Bginley - always flattering to hear from you...

Isobel - u r right. People under 30 are not familiar with death [unless they used to have a hamster or something]. Most of them, at least... And yes, losing someone you love makes you re-arranging your priorities... I guess that's inevitable...

WhiteCar - If u don't remember THE SUM OF ALL LINES, then it doesn't worth revisiting, does it?
I hate my cell phone and you know that - u r lucky you thought I might have spend the night at my parents' home but you were unlucky, cause I haven't actually seen them, in order for them to deliver the message... Sorry :-(
Btw, may I be of your assistance now that it's Monday? :-)

Mr. Gilmore - because you cannot be friends with someone who wants something more from you, can you? I don't demand anything from my friends - apart for being my friends. If i wanted to shag them, then things would be quite different, wouldn't you say?

4:12 AM

 
Blogger Hector Drone said...

Mr. Gilmore... of course I don't want to sleep with all the women I know... Only the attractive ones, maybe...hahaha. Nah, I am only joking. Seriously now, yes, my curse in this life is that every woman wants to get me to bed... :-)
Ok, to cut a long story short, I believe that when two people of the opposite sex spend some time together, come close to one another, build some common memories etc it's just a matter of time one of them to feel sexually or romantically attracted - to me that can ruin it all. I am not used to having sex with my friends, so... there you go.
And please, please, don't you all start on me with my theory being naive, and "even if... what's wrong?" etc etc. It's just my humble opinion, I prefer to walk it like I talk it and, ok, it's no big deal - I am not sexist or anything: on the contrary, I'd say I am a ladies man, but it just happens that I don't want to forget that women and men are NOT exactly the same [thank God for both of us, wouldn't you say?]. And it's those differences that make the whole thing so exciting...

11:50 PM

 
Blogger Hector Drone said...

Rodeotown...
1. You should post sth on your blog - who said nobody cares? I'd like to read sth from you, if you ask me...
2. Another hint for YK: apart from being the smartest, he's also the most funny and talented guy in town. Some say he's the the sexiaest as well, but... I couldn't know. Why don't you ask him? I am sure he will eb more than willing to disclose his secret i.d.!!!
3. Hardcore Arena - too bad for you he hasn't written anything new for ages... If you post something here, I promise you I will copy/paste it and send it to him [yup, he's a he] via mail. Fair enough? btw, what did sonik mag wrote for HA?
4.Thank you so very much for your kind words. It's amazing you still remember all these bands. I mean, I am flattered and find it difficult to believe that you were really that much into our interviews and reviews. THANX!!! :-) Jfyi, Marc has just took in charge of Sonik. His first issue will be published in a week or so. From what I have seen, he has performed miracles, so... stay tuned!!!
5. If most of the albums in my end-of-the-year-lists were utterly unlisteanable... how come I was your fave writer?
Does that mean I owe you an apology, or even worse, a huge refund? I am afraid I don't have any regrets and yes Vibrasonic's debut was kinda strange, but still a great spaced out record whatsoever!!! If it's any consollation, Marc [btw, he has a blog as well] was angry at me for putting that on #1...
6. Was Damon Albarn interview your favourite? I always considered the Divine Comedy interview to be my best, to be honest... And I did a better Albarn TV interview for ET-1 a couple of years ago...
7. Hahahaha, I thought no one was listening to that Skyrock show! You're not stalking me, are you? hahahaha, jj!!!LOL
Associates - when Billy died, everybody talked about them, so you could say "been there done that" thanx to Skyrock, hahahaha....
Polar - what a band! Too bad their sophomore album was never released...
I guess when you listen to music of that kind, yes, your so called social life is getting way too limited - If I am to blame for that... I am sorry.
But you missed the best radio shows, on En Lefko. We stopped one year ago, the summer of 2004... And our claim to fame is that we introduced Rufus Wainwright to the masses...
8. Anyhoo, once again, I am very flattered that you recalled all these things. Thank you very much for that. Ah...good times back then. But the best is yet to come... See ya :-)

12:10 AM

 
Blogger Hector Drone said...

1. Lena is more clever, witty, talented [and blonde] than me but, hey... she doesn't have long legs! Who said that?
2. To be honest, Marc had the longest legs in that mag of ours...
3. Terrorvision are one of the most underrated bands of the nineties. Me loves them.Me disagrees with you - unless you mean my text sucked, so that's fine by me...
4. Thank you for the kind words concerning my AV story... Sth very funny happened last Thursday but I cannot post it here...
5. You were obviously familiar with Rufus because you were living abroad [too bad you missed the really good radio shows]. But in this little poor country of ours... well, let's just say Want One was not exactly on heavy rotation in mainstream radio stations...
6. My YK hints are not subjective. And he's not desperate, so hold your horses for a while, will you? :-)
7. Premiere Nights will be excellent this year. Much better than 2004 and 2003. Look out for the late night screenings of excellent rockumentaries. There's a greek one, dealing with local bands singing in english, "The Approaching Of The Hour". Your host [ie: me] speaks the truth and nothing but... on camera!!! :-)
8. flaws & imperfections? moi?
9.Yup, GvsBoys was a great interview, hands down, but it is always more difficult to conduct a good interview via phone. Physical contact always helps [especially if u look like Lena and GvsBoys are all good looking chaps...]
10. Supernaturals - egomaniac? How'd'ya mean? [if u can keep a secret, I am not the man I used to be - I am a lot wiser now... :-) ]
11. Construction... And what do you listen to when u r reading this stuff?

2:21 AM

 
Blogger schottkey said...

Kelvingrove baby? I still remember that cover photo..

Πάντως από εκείνο το έτος πρέπει να πω πως το τοπ ήταν του αγαπητού ΤΜ: Craig Armstrong+Carl Craig=wow!

2:45 AM

 
Blogger Hector Drone said...

What is this? A Pop&Rock nostalgia reunion? Hahaha...
Yup, schottkey, "Kelvingrove baby", with that beuatiful girl with innocent eyes on the cover... Too bad The Bathers never made it big in Greece - they had all they needed, minus a promotion backing, obviously...
Eίχε γράψει ο Τασούλης τέτοιο πράγμα; Χαχαχα, σωστός! Όντως και οι δύο Craig είναι κορυφές, ο καθένας στον τομέα τους… Αν και δε θα ήταν άσχημα αν συνεργάζονταν κάποια στιγμή, έτσι δεν είναι;

3:33 AM

 
Blogger ilias n. said...

oh c'mon u guys, craig armstrong is shit -ok, no shit, mediocre-, i never figured out why everyone likes him, and a boring (συνομιλητής) too.
και για να παραφράσω και προηγούμενο σχόλιο σε άλλο blog... για τους audio bullys δε θα μιλήσουμε ρε παιδιά;

4:07 AM

 
Blogger Hector Drone said...

Χεχεχε. Για τους Audiobullys να πούμε ό,τι θέλετε – πάντως,δεύτερό τους άλμπουμ είναι πολύ καλύτερο από το δεύτερο άλμπουμ των Streets, μια και οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες. Βασικά, αυτό που κάνουν οι Audiobullys σήμερα είναι πιο οικουμενικό από τον Dizzy Rascal, πιο πολυσυλλεκτικό από τον Graham Skinner, πιο επίκαιρο από τους όποιους ανασχηματισμένους Madness, φυσικά πιο μελωδικό από τους Freestylers και πολύ πιο άμεσο από οποιονδήποτε rapper ή μέλος της παρέας των So Solid Crew…
O δίσκος βγαίνει σε δέκα ημέρες [υπομονή] και όπως είπε ο Τάσος Μαρούγκας είναι «san na akous ena periergo amalgama apo Streets,Stereo MCS,PM Dawn kai
ola ayta me amesous stixous les kai stous psithirizei kapoios kollitos (pou
eheis moirastei mazi tou polles ebeiries.....)sto ayti ,ebisteftika....»

Όσο για τον Craig Armstrong, NoHeathen, θα διαφωνήσω καθέτως… Ο τύπος δεν είναι μόνον ένας εξαιρετικός ενορχηστρωτής, αλλά και ένας ατμοσφαιρικότατος συνθέτης. Από την άλλη, νέο παιδί είσαι, το αίμα σου βράζει, λογικό είναι να θέλεις κάτι πιο «δυνατό», αλλά το ότι μπορεί να είναι βαρετός συνομιλητής [δε ξέρω που το ξέρεις, αλλά να… ξέρεις ότι το 85% των καλλιτεχνών είναι τραγικοί στην κουβέντα/συνέντευξη] δεν τον καθιστά μέτριο σε αυτό που κάνει.

4:44 AM

 
Blogger schottkey said...

Προσωπικά βρίσκω τους/τον The Streets καλύτερους(ο) από τους Audio Bullys-ο πρώτος τους δίσκος μου φάνηκε σαν ένα βαρετό uk garage/hip hop/house cd για βρετανικά κάμπριο(αν υπάρχουν τέτοια βεβαίως βεβαίως). Αν και το mix στην Nancy Sinatra δεν είναι κακό. Ίδωμεν..

Δε νομίζω ότι ο Craig Armstrong είναι βαρετός, ειδικά το συγκεκριμένο άλμπουμ για το οποίο έκανα λόγο είναι κάτι παραπάνω από ατμοσφαρικό. Ίσως κάποια score του να είναι λίγο προβλέψιμα, αλλά τουλάχιστον δεν του αρνείσαι πως παραμένει εκλεκτικός σε ότι κάνει.

Θεωρώ σχεδόν απίθανη τη συνεργασία του Armstrong με τον Carl Craig, αν ποτέ γινόταν κάτι τέτοιο νομίζω θα ήταν κάτι out of space πραγματικά. Αλλά και πάλι μου αρκεί κι από μόνη της η δισκογραφία του CC, ο άνθρωπος είναι φαινόμενο, και το άλμπουμ αυτό του 97 είναι για μένα ΤΟ άλμπουμ ηλεκτρονικής μουσικής.

P.S. που χάθηκε ο ΤΜ;

5:08 AM

 
Blogger ilias n. said...

Αν εξαιρέσουμε το σουξεδάκι, όπου τους βρήκα αρκετά βάρβαρους πάνω στη Nancy Sinatra, ο δίσκος των Audio Bullys είναι εξαιρετικός, γεμάτος βρόμικη ειρωνεία και απίστευτα beat, συμφωνώ, πολύ καλύτερος από τον δεύτερο των Streets (by the way, είναι Mike Skinner :) ) και νομίζω ότι είναι και καλύτερος του Ego War. Μένει να ακούσω και τους καινούριους stereo mcs τώρα, να δούμε ποιος θα κερδίσει τον τίτλο "Baggy Trousers 2005". Ο Dizzee Rascal παίζει νομίζω σε άλλο γήπεδο.
Για τον Armstrong, δε νομίζω ότι έχει να κάνει με το ότι θέλω κάτι πιο δυνατό, δεδομένου ότι μου αρέσει πχ. ο Daniel Lanois. Δεν μπορώ ακριβώς να εξηγήσω τι δε μου αρέσει στον Armstrong. Απλά δε μου αρέσει. Δε μου πάει να ακούσω τους δίσκους του δεύτερη φορά, φάνταζομαι είναι κάτι ενστικτώδες. Επίσης συμφωνώ για το ότι αν κάποιος είναι βαρετός συνομιλητής (συνέντευξη ήταν και για να μην ψάχνεστε δεν τυπώθηκε ποτέ και δεν ήταν για μουσικό περιοδικό) δε σημαίνει ότι είναι και μέτριος μουσικός. Αλλά το να είναι και βαρετός μουσικός και βαρετός συνομιλητής, σίγουρα υποσυνείδητα μετράει εναντίον του.
επίσης, για να ρίξω το επίπεδο λίγο, ο Craig Armstrong έχει κάνει παραγωγή στις Spice Girls! eeek

5:21 AM

 
Blogger Hector Drone said...

Mike & Dizzee, σωστά, apologies!!! Ο Graham ποιος είναι; Κάποιος βρετανός ραδιοφωνατζής δεν είναι;…
Anyhoo, καταλαβαίνω αυτό που λες schottkey για τους Audio Bullys, αλλά ίσως πρέπει να τους δώσεις άλλη μία ευκαιρία – δεν είναι γκρουπ για καθαρά βρετανική κατανάλωση - εντάξει δύσκολα ταυτίζεσαι με τους στίχους τους αν είσαι 19 ετών και ζεις στην Καλαμάτα, ας πούμε, αλλά η μουσική τους είναι πολύ έξυπνη και έχουν knack!!! Specials με Fatboy Slim και ολίγο από Kinks και μπόλικο UK hip hop – αν σε ιντριγκάρει αυτός ο συνδυασμός, το “Generation” είναι ΚΑΙ για τη δική σου γενιά… :-)
Ο Τrevor Horn, noheathen, έχει κάνει παραγωγή στις Tatu και το Γιάννη Κότσιρα, o Andy Wallace στους Sepultura, o Ed Buller [Suede] στους Superjets, o George Martin στους America, o Jean-Jacques Burnel στους Μagic DeSpell, o Άρης Χρήστου [Closer] στη Λιζέτα Νικολάου… Οι παραγωγοί είναι επαγγελματίες - σημασία έχει, εν προκειμένω, αν κάνουν τη δουλειά τους καλά, όχι ποια δουλειά κάνουν. Είμαι σίγουρος πως όταν ο Craig Armstrong γίνει ζάπλουτος, θα σνομπάρεις όλες τις Spice Girls αυτού του κόσμου [όπως ο Andy Wallace, που μετά το “Grace” του Jeff Buckley έχει την πολυτέλεια να επιλέγει ποιες δουλειές θα μειξάρει…]
Συμφωνώ, όταν γνωρίζεις κάποιο μουσικό που εκτιμάς και η προσωπικότητά του σε ξενερώνει, κάπως πέφτει στην εκτίμησή του, αλλά αυτό είναι μάλλον δικό μας λάθος – είναι σα να μη σου αρέσει ο Χαριστέας ως ποδοσφαιριστής επειδή παίζει μπουζούκι…
Carl Craig, schottkey, ποιο λες; Το More Songs About Food and Revolutionary Art? Δισκάρα, ε; Καλά, αυτό δεν είναι ακριβώς electronica, αυτό είναι Μεγάλη Μουσική του 21ου αιώνα [πέντε χρόνια νωρίτερα…]
Τέλος, εννοείται ότι ο Armstrong έχει κάνει μέτρια πράγματα – όλοι οι συνθέτες που αναλώνονται σε κινηματογραφικές αρπαχτές έχουν κάνει – αλλά, ας πούμε, το Plunkett & MaClean ή το Quiet American είναι υπέροχα!!!
Νοheathen το έχεις ακούσει το Generation, ε; Χμ… το κατέβασες ή έχεις φίλους στα κατάλληλα πόστα; :-)
Tέλος, schottkey, o TM δε χάθηκε – προήχθη και, για να καταλάβεις, είναι ένας από τους υπεύθυνους που το ost του OLD BOY που αναφέρεις στο blog σου έφτασε κανονικά στα ελληνικά δισκοπωλεία…

5:58 AM

 
Blogger schottkey said...

Μήπως να ανοίξουμε άλλο thread για όλα αυτά; :)
Ξέρω πολύ καλά τον ήχο που πρεσβεύουν οι Audio Bullys, σαφώς και τους θεωρώ κλάσεις ανώτερους από τους οποιουσδήποτε So Solid Crew, όμως και πάλι πιστεύυω πως προωθούνται αρκετά από τα βρετανικά μέσα, ίσως γιατί κι οι ίδιοι οι Βρετανοί το hip hop το βρίσκουν ξώφαλτσα-γι'αυτό και όλο το κύμα του 2 step garage/garage house/uk garage κτλ(που κρατά στοιχεία από το hip hop), όπως και η προώθηση των ελάχιστων καλών που κατεβάζουν στην κατηγορία (βλέπε από Roots Manuva μέχρι Dizzee Rascal).

Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Hector Drone, οι παραγωγοί είναι πρωτίστως επαγγελματίες μουσικοί(ο CA έχει κάνει και στους Hole να προσθέσω όπως και στην Tina Turner), κι αν κάνουν μια παράκαμψη από τον καλλιτεχνικό δρόμο τους, αυτό μόνο ως credit για αυτούς μπορώ να το δεχτώ-βλέπε την παραγωγή του Craig Armstrong στον δίσκο της Madonna ας πούμε, αυτόν κολάκεψε νομίζω. Επίσης να πω ότι εμένα μ'άρεσε και το Moulin Rouge σαν soundtrack, όπως και το Cruel Intentions(άλλη μια περίπτωση ανισότητας-κακή ταινία/καλό ost).

Ναι για το More Songs μιλάω (το έχεις ακούσει;). Βέβαια οποιοσδήποτε δίσκος του CC για μένα είναι το ελάχιστο σπουδαίος, όμως αυτός υπερβαίνει κάθε ταμπελοποίηση, θα μπορούσε από μόνος του να αποτελεί ένα μνημείο για άπειρα είδη ηλεκτρονικής-και όχι μόνο-μουσικής.

Μπράβο λοιπόν στον Τάσο..δεν του λες να γράψει τίποτα προς τα εδώ; :)

6:31 AM

 
Blogger ilias n. said...

Το τελευταίο για τις Spice Girls που έγραψα δεν ήταν μομφή (τώρα που το ξαναδιαβάζω πάντως έτσι δείχνει). Άλλωστε δε θα μπορούσε να μιλάει κάποιος που κάποτε είδε την υπογραφή του σε ένα περιοδικό με εξώφυλλο την Άντα Βωβού.
Το Generation το κατέβασα, δεδομένου ότι η σημερινή μου ασχολία δεν έχει και πολλή σχέση με τη μουσική.
Ο Carl Craig πριν 2-3 χρόνια είχε βγάλει μια απίστευτη δισκάρα με jazz με φυσικά όργανα (detroit experiment ή κάπως έτσι) που έκοβε κώλους.
:)

6:49 AM

 
Blogger Hector Drone said...

The Detroit Experiment, Ναι. Είχε μαζέψει μουσικούς από τη motor city και έπαιζαν κυρίως funk – ωραίο, όπως όλα όσα κάνει, αλλά όχι από τα καλύτερά του…
Ποια είναι πάλι η Άντα Βωβού; Αγνοώ…
Schottkey, με έστειλες… Δεν σου είπα και τη γνώμη μου; Λες να μην το είχα ακούσει; Χαχαχα – κι εμένα με επηρέαζαν οι κριτικές του Τάσου τότε, συζητούσαμε και μεταξύ μας και είχα μάθει πολλά που αγνοούσα, όχι τόσο γνωστά όσο η αγία τριάδα του Detroit [Carl Craig, Derrick May, Juan Atkins]
To 2 step, πάντως, είχε ενδιαφέρον [βλέπε Artful Dodger, MJ Cole, Luck & Neat, Oxide & Neutrino], αλλά μετά έγινε πολύ soul [Craig David] και πολύ hip hop [So Solid Crew] και όταν έφυγε από τους πειρατικούς σταθμούς και έφτασε στην Ayia Napa… έγινε τελείως ξεφτίλα.

7:04 AM

 
Blogger ilias n. said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7:08 AM

 
Blogger ilias n. said...

don't you know babis vovos?
δεν έχεις περάσει ποτέ από την κηφισίας;
αυτό είναι που κάνει τη γυναίκα του babis τόσο "σημαντική" και "glamorous" ώστε να ποζάρει half-sunk στη μπανιέρα της παρέα με πέμπτα χρώματα.
grrr

7:19 AM

 
Blogger schottkey said...

H Αγία Νάπα είχε μολυνθεί πολύ πριν το 2 step. Απλά με αυτό το γλυκό έδεσε κι εξαπλώθηκε ως ebola.
Απ'όσα αναφέρεις νομίζω καλύτεροι υπήρξαν οι Artful Dodger..

Well, actually η Αγία Τριάς ήταν οι Juan Atkins, Derrick May, Kevin Saunderson. O Carl Craig ήταν ας πούμε κάτι σαν γιος από άλλη μητέρα αυτών :)

noheathen, αν σου άρεσε το The Detroit Experiment, ψάξε να βρεις οπωσδήποτε τον δίσκο που έχει βγάλει ο CC ως Innerzone Orchestra, είναι στο ίδιο ύφος αλλά πολύ ανώτερο...

7:22 AM

 
Blogger ilias n. said...

θα το ψάξω schottkey σ'ευχαριστώ -άραγε θα το βρω σε κανα δισκάδικο ή κανα eshop θα κάνει πάλι χαρούλες;

8:07 AM

 
Blogger schottkey said...

Απ'ότι θυμάμαι το είχα δει στο Metropolis. Ο δίσκος λέγεται Programmed. Αν είσαι τυχερός θα το βρεις πιστεύω :)

8:41 AM

 
Blogger Rainman said...

Now I know I don't fulfil the gender requirements of being your friend but still I am stubborn enough to believe that you are my friend, no matter what you write.

Anyway, the main reason I write this is to help you break every previous record of comments.

Now, stop blogging around and go back to work! :-)

3:56 PM

 
Blogger schottkey said...

WhiteCar, όσοι έχουν ακούσει 5 πράγματα γύρω από την house/techno σκηνή που ξεπήδησε από την Αμερική στα τέλη της δεκαετίας του 80, σίγουρα δεν αγνοούν τον Larry Heard. Απ'όσους προέρχονταν από το Chicago και έπαιζαν house, αυτός κι ο Frankie Knuckles διατηρούν πάντα υψηλά στάνταρντς σε ότι βγάζουν, είναι εγγύηση. Εγώ προσωπικά προτιμώ τους δίσκους του ως Mr.Fingers, το κλασικό 'Can You Feel It?' όλα τα projects με τον Robert Owens κτλ.

To άλμπουμ που αναφέρεις δεν το έχω βρει κάπου, θα το ψάξω, αλλά αν αναλογιστώ το παρελθόν του Mr.Larry και τις συστάσεις σου αποκλείεται να είναι κακό :)

11:06 PM

 
Blogger Hector Drone said...

Hahahaha, u r hilarious, all of you...

First things first, Schottkey, yes, Kevin Saunderson is the fourth musketeer, and yes, Carl Craig is the younger one, but actually all of them were "students" of Juan Atkins who started his career back in the early 80s [Cybotron etc]. He's much older. I left Kevin Saunderson out, because he was always the most "mainstream" one, with all his side projects, and soulful house 12" etc.

Noheathen, I know babis vovos, couldn't care less about the wife, though... You can find Innerzone Orchestra on sale and it is a good record but not that groovy/funky as The Detroit Experiment. I also like it better but I'd say it's more like an updated Blade Runner soundtrack...

White Car - in case u haven't noticed, both these guys are at least 15 years younger than you. Why on earth do you recommend Larry Heard/Mr. Fingers? I think they won't dig it - his sound is kinda dated [although I love him as well]. And did you honestly believe one can actually get his hands on a copy of Closer single? C'mon....

Rainman - I thought u were supposed to get some sleep last night - don't waste your time commenting on nonsense blogs...

11:26 PM

 
Blogger schottkey said...

Στην ουσία ο Juan Atkins ήταν αυτός που έβαλε τον Derrick May στα κόλπα της παραγωγής, του djing κτλ., κι αυτός με τη σειρά του μετέφερε το 'φως' στον Kevin, στον Carl κ.ο.κ.

Ναι ο Kevin Saunderson ήταν ο πιο εμπορικός από αυτούς, όμως μην ξεχνάμε πως αν δεν υπήρχε η επιτυχία των Inner City πιθανόν όλοι τους να βρίσκονταν σήμερα σε αφάνεια (μεταξύ μας πάντως, θεωρώ τον Carl Craig σπουδαιότερο κι από τους 3 μαζί).

Και, btw, δεν είμαι τόοοοοοσο μικρός :)

12:45 AM

 
Blogger Hector Drone said...

Schottkey!!! Με έχεις σοκάρει!!! Θέλω να πω, όποιος είναι κάτω από τριάντα και γνωρίζει τι εστί Frankie Knuckles [εντάξει, έχει κάνει κι αυτός τις μετριότητές του…], Kevin Saunderson και Larry Heard… είναι… τι να πω. Χαίρομαι πάρα πολύ που έχεις ψάξει τις απαρχές του techno και του house σε Detroit και Chicago αντίστοιχα – μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο και για την πλειονότητα των ηλεκτροκέφαλων djs και ραδιοφωνικών παραγωγών της χώρα μας. Δε θα ξεχάσω πριν από δύο-τρία χρόνια, όταν γύριζα με γνωστή μεταμεσονύκτια παραγωγό από Σαντορίνη Αθήνα και πιάσαμε την κουβέντα… Μου μιλούσε με ενθουσιασμό για τους Deep Dish και τον Timo Maas. Στην κλασσική ερώτηση «εσύ τι ακούς;» είχα απαντήσει «αυτή την περίοδο προτιμώ τις κιθάρες, αλλά μπορώ να πω ότι κάποια κλασσικά πράγματα με συγκινούν ακόμα. Για παράδειγμα, η διπλή συλλογή του Derrick May στην R&S…” – «Ποιος είναι αυτός;»… - «Derrick May, Detroit… techno… τι νομίζεις ότι άκουγαν οι Orbital;»… - «Α, Οrbital, όχι δεν μου αρέσουν…»
Με αυτό δε θέλω να πω κάτι αιχμηρό για κάποιον ούτε να το παίξω εξυπνίδης και παντογνώστης. Θεωρώ ότι αυτά που ξέρω είναι πολύ λιγότερα από αυτά που αγνοώ, άσε που ποτέ δεν εκτιμούσα τους ειδήμονες, καθώς, καλώς ή κακώς, η έννοια «ακούω μουσική» δεν μπορεί και δεν πρέπει να περιορίζεται σε τέσσερις τοίχους και δύο ηχεία. Κανείς δε χρειάζεται να ξέρει κάτι για να ακούσει και να κρίνει κάτι άλλο, πόσο μάλλον να το απολαύσει… Αλλά, διορθώστε με αν κάνω λάθος, όταν είσαι dj και ραδιοφωνική παραγωγός που εξειδικεύεται στην ηλεκτρονική μουσική κάποια πράγματα πρέπει να τα ξέρεις, για να είσαι καλή στη δουλειά σου και να κοιμάσαι και ήσυχη τα βράδια. Αλλά αν οι παραγωγές της Global Underground και της Perfecto, o Cataneo και οι Ολλανδοί trance djs απαρτίζουν το σύμπαν σου, προφανώς η dance music δεν έχει σχέση με τις αποθήκες του Σικάγο, τα γκαράζ του Nτιτρόιτ και τη κουλτούρα των μαύρων. Τελείωσε… Το dance είναι υπόθεση λευκών – που και που μοστράρουν και έναν gay αφροαμερικανό βοκαλίστα… Δεν είναι τραγικό;
Τέλος, πάντων, μου αρέσει που ξεκίνησα σε αυτό το post να μιλάω για τους φίλους μου, χαχαχαχα…
Anyhoo, Schottkey, hats off!!!

12:51 AM

 
Blogger Hector Drone said...

Juan Atkins rules!!!!
Kαι με το κανονικό του όνομα και ως infinitι και ως cybotron [electro rap πρώτης τάξεως] και ως model 500, ακόμα και ως 3ΜΒ…
Τότε άκουγε gary numan, telex, kraftwerk, parliament…
Νομίζω αυτός έδωσε στον derrick may το πρώτο του korg [αυτά τα ξέρει καλύτερα ο Γιώργος Γερανιός].
Σημειωτέον ότι έχει επηρεάσει πολύ και τη σχετικώς νεότερη γενιά, π.χ. Richie Hawtin aka Plastikman, LFO, 808 State…
43 ετών σήμερα, δεν έχω ιδέα τι κάνει [στο φοβερό ντοκιμαντέρ Dancing In The Streets του BBC έβλεπες ότι είναι και φοβερά συμπαθητικός, συν τοις άλλοις], αλλά τον θεωρώ μία από τις δέκα σημαντικότερες προσωπικότητες στη μουσική τα τελευταία 30, τουλάχιστον, χρόνια… Επίσης, δεν μπορώ να θυμηθώ, αλλά κάπου τον είχα ψηφίσει κιόλας;… Ποιο περιοδικό ήταν, αλήθεια; Δε βαριέσαι… :-)

1:03 AM

 
Blogger boyblue said...

holy macaroni!
39 comments !!
can i be number 40?
why don't we all go get trashed?

1:48 AM

 
Blogger Hector Drone said...

Hahahaha... holy macaroni - nice to see you back on blog world, boy racer, even as a humble commentator...
trashed? sounds promising... where and when?

1:55 AM

 
Blogger schottkey said...

Να δω πότε θα κλείσει αυτό το ποστ..
Yep, ένα Korg M510 :)
Θα μπορούσα να πω πολλά πράγματα σε όσα αναφέρεις, αλλά πιθανόν ενδιαφέρουν ελάχιστους. O Juan Atkins υήρξε πρωτοπόρος, όταν εν έτει 1981 βγάζεις ένα δίσκο όπως το Alleys of your Mind κι ακούγεσαι πιο πρωτοποριακός σήμερα από όλους αυτούς που κάνουν electro το 2005 (Miss Kittin, Fischerspooner, Tiga κτλ.-no offense, πολλοί από αυτούς είναι πολύ αξιόλογοι), τότε αξίζεις ένα μεγάλο σεβασμό. Όλοι αυτοί άκουγαν αυτά που αναφέρεις, είχαν σε μεγάλη εκτίμηση γκρουπς όπως οι Human League ή ο Thomas Dolby, πέρα από τα προφανή και μεγάλα ονόματα, δείγμα ότι δεν ήταν άσχετοι από μουσική. Και φυσικά πίσω από αυτούς βρίσκονται άλλοι-όλοι αυτοί του Ντιτρόιτ άκουγαν έναν τοπικό dj σε ραδιοφωνικό σταθμό, τον Electrifying Modjo, κι επηρεάστηκαν πολύ (λογικό, όταν είσαι σε μια τέτοια πόλη, είσαι μαύρος να ακούς B-52s, Tangerine Dream και Prince την ίδια ώρα..). Και φυσικά επηρέασαν και την επόμενη γενιά, από Luke Slater και LFO όπως αναφέρεις μέχρι DJQ, Slam κ.α.

Φυσικά ξέρουμε πολύ καλά(εσύ ακόμα καλύτερα υποθέτω) ότι είναι πολύ πιο εύκολο να προωθήσεις τον Moby ή τους Chemical Brothers από τον Derrick May ή τον Kenny Larkin, that's the system..


Το Dancing in the Streets είναι φοβερό ντοκιμαντέρ, το είχε παίξει κάτι μεσημέρια η ΝΕΤ. Αξίζει κάποιος να το ψάξει, κι αυτό, και το τρομερό Modulations.

Για την κουλτούρα της ηλεκτρονικής μουσικής στην Ελλάδα συμφωνώ απόλυτα, ας μη μιλήσουμε καλύτερα, όταν ακούς από ραδιοφωνική παραγωγό ότι "αν η dance μουσική είχε θεό, αυτός θα ήταν ο Tiesto..", ε πια ξέρεις ότι δεν υπάρχει ελπίδα...

2:29 AM

 
Blogger Hector Drone said...

Schottkey, τα λες ορθότατα… Και τα ξέρεις και μια χαρά βλέπω, οπότε μάλλον δε νομίζω ότι έχει νόημα να σου δίνω hints ή οτιδήποτε. Θα επανέλθω εγώ με ερωτήσεις, αφού δείχνεις να γνωρίζεις εις βάθος τις καταστάσεις.

Να κάνουμε δεκτή την εισήγηση του White Car να μην κλείσει ποτέ αυτό το post ή μήπως να μεταφέραμε την κουβέντα στο επόμενο που εδώ και 20 ώρες χάσκει με 0 comments το άμοιρο; Χαχαχαχα
Βασικά, με ενδιαφέρουν εμένα αυτά που γράφεις, οπότε… δικό μου Blog είναι, αν οι άλλοι, βαριούνται, φαντάζομαι θα μας έχουν εγκαταλείψει εδώ και τριάντα σχόλια…χεχε

Δε ξέρω αν εγώ γνωρίζω καλύτερα από οποιονδήποτε το οτιδήποτε, εκτιμώ όμως ότι κάπου είναι λογικό οι chemicals και ο moby να περνάνε στις μάζες. Δε θα έλεγα ότι είναι άδικο για τον κάθε Juan Αtkins. Αυτός το ρόλο του τον έπαιξε και, τουλάχιστον, χαίρει ενός άλφα στάτους και μιας εκτίμησης για όσα έχει προσφέρει – έτσι λειτουργεί η όλη υπόθεση και αυτό δεν γίνεται να ανατραπεί ποτέ. Στην τελική, απαιτείται και κάτι παραπάνω για να επιτύχεις το crossover. Ενδεχομένως τον κάθε Αtkins δεν τον ενδιαφέρει καν κάτι τέτοιο. Αυτές οι αναλογίες δεν καθιστούν τους κάθε chemicals υποδεέστερους, απλώς είναι τελείως διαφορετικά τα δεδομένα και οι απαιτήσεις. Απλώς, αν είσαι μάγκας και κατέχεις [όπως π.χ. ο Γιώργος Κυριάκου] μπορείς να τα συνδυάσεις κάπως όλα: μία μικρή δόση του «δύσκολου» [με την προϋπόθεση ότι είναι δύσκολο μόνο στη θεωρία] ρεπερτορίου και μια γερή του «εύκολου» έτσι ώστε το όρια ανάμεσα στα δύο να μην είναι πλέον διακριτά.

Σίγουρα, η δήλωση αυτή που κατέγραψες είναι απογοητευτική, αλλά, ακόμα και αυτό είναι υγιές να ακούγεται και να λέγεται φτάνει το πλαίσιο που το περιβάλλει να είναι ξεκάθαρο. Προφανώς ο tiesto είναι θεός για χιλιάδες συμπατριώτες μας και αυτό είναι υπεράνω αμφισβήτησης. Προφανέστατα, επίσης, ο juan atkins και να έρθει να παίξει ως dj ούτε πανικό θα προκαλέσει ούτε είναι ο τύπος που θα κάνει μία λαοθάλασσα λευκών να χορεύει ασταμάτητα μέχρι πρωίας… άρα, και ο tiesto κάνει καλά τη δουλειά του και κανείς δεν μπορεί να του στερήσει την αναγνώριση που του αξίζει σε ένα άλλο επίπεδο. Το θέμα είναι ότι ο μέσος clubber έχει κάθε δικαίωμα να αγνοεί τη metroplex και να μη δίνει δεκάρα για τον Kenny larkin. Δεν έχει όμως παράλληλα δικαίωμα να μην παραπληροφορείται και να μπορεί να έχει πρόσβαση και στο extra info? Και εν πάση περιπτώσει, ο Juan Atkins δεν είναι δα και Kool Herc. Ο άνθρωπος έχει πλούσια δισκογραφία σε ευρωπαϊκά labels… Αλλά η ημιμάθεια ήτνα ανέκαθεν ίδιον του λαού μας. Από το Detroit techno περιμένουμε κι εμείς να γίνει η αρχή της αλλαγής;…

Τhank u 4 your comments. Much appreciated…

White car, άκουσες human league και ταράχτηκες… Μου αρέσει που ήθελες να κάνουμε κάτι παραπάνω από απλή αναφορά. Μήπως να σου θυμίσω ποιο ήταν το θέμα του post, για να καταλάβεις ότι οι αληθινά ριγμένοι που θα έπρεπε να παραπονιούνται είστε εσείς, οι φίλοι μου; :-)

5:31 AM

 
Blogger schottkey said...

OK. Δεκτές οποιεσδήποτε ερωτήσεις.
Κι αν όντως σε ενδιαφέρει το θέμα (γιατί νομίζω είναι θέμα μουσικής παιδείας κι όχι τι εστί Juan Atkins π.χ.) γιατί όχι, να το αναλύσουμε περαιτέρω εδώ ή αλλού.

Οπωσδήποτε ο Atkins ή ο May δεν ήθελαν να παίξουν το ρόλο του Moby ή να παίξουν με τους κανόνες της δισκογραφίας-αν ήθελαν, έχω την εντύπωση ότι θα τα κατάφερναν(να γίνουν περισσότερο γνωστοί, να γίνουν Moby ή Tiesto no way).
Για το crossover που αναφέρεσαι δε διαφωνώ, τα παραδείγματα είναι άπειρα, θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες, όμως η συζήτηση περί άξονα ποιότητας/εμπορικότητας είναι άλλο ανέκδοτο, κι άλλο κεφάλαιο ίσως.

Βεβαίως κι εκτιμώ την εμπορικότητα του Tiesto, όμως sorry, δε μπορώ να δεχτώ την άγνοια. OK δεν ξέρεις ποιος είναι ο Juan Atkins, δεν ξέρεις από που ξεκίνησε ο Sasha, τουλάχιστον μη δέχεσαι ότι σου πλασάρουν αφελέστατα οτιδήποτε είναι της μόδας-για ποιο λόγο να δεχτώ ως κομματάρα το Adagio for Strings που διασκευάζει ο Tiesto όταν ξέρω τι παρελθόν έχει;

Κι επίσης, ξαναδιαβάζοντας τα περί κουβέντας που είχες με τη ραδιοφωνική παραγωγό, φοβάμαι ότι η φράση που ανέφερα, προήλθε από το ίδιο ακριβώς άτομο..so sad...

6:20 AM

 
Blogger boyblue said...

ALRIGHT!!!
the avocado liberation front said:
you are all invited to a party to celebrate the arrival of autumn at BOX (someone please add the address in another comment)...
the drinks will be cheap (not free unless u get lucky) and the boys and girls will be easy ...
tomorrow night....
that is thursday, the 8th.
.
hecctor drone will be on the decks and there will be so much love in the air it won't fit in the box and will spill out onto the sidewalk and into the streets.
you have been warned.
.
bring your own lipstick...
.

6:28 AM

 
Blogger Hector Drone said...

Xαχαχαχα. Η δική μου έχει παρατσούκλι μία σύντμηση τριών γραμμάτων επί δύο… τώρα μπερδεύτηκα κι εγώ, βέβαια… Κοίτα, ίσως είμαι υπερβολικά μετριοπαθής, αλλά έχω πάψει προ πολλού να απαιτώ από τους μέσους opinion makers/leaders της μουσική σκηνής [ότι διάολο μπορεί να σημαίνει αυτό] στην Ελλάδα να σέβονται το κοινό τους – δεν μπορούν, όμως, να σέβονται τον εαυτό τους; Θέλω να πω… η electronica δεν είναι δα και jazz. Ειδικά αν ασχολείσαι μόνο με το dance, πόσο δύσκολο είναι να μάθεις κάτι παραπάνω από τα στοιχειώδη; Δε λέω να γυρίσεις στον Πυθαγόρα, τον Raymond Scott, τον Theremin και τον Varese αλλά, διάολε, μπορείς να ξέρεις τον Arthur Baker για κάτι πέρα από τη διπλή συλλογή του στην Perfecto!!! Και αυτό δε θα σε κάνει καλύτερο άνθρωπο, σύμφωνοι, αλλά πιο «σίγουρο» και πειστικό επαγγελματία θα σε κάνει…
Από την άλλη, κάπου εκεί είναι που ξεκινάει ένας φαύλος κύκλος που μοιάζει περισσότερο με αδηφάγο μαύρη τρύπα…
Anyhoo, μπορείς, μήπως, να μου πεις γιατί η ιδέα να προσθέσει κάποιος beats στο adagio του barber έχει χρεωθεί στον tiesto, ενώ ο William Orbit είχε κάνει το ίδιο μία πενταετία νωρίτερα; Ή είναι κι αυτός obscurity?

6:32 AM

 
Blogger ilias n. said...

ok, χτες είχα μείνει στα 33 comments και δεδομένου ότι σήμερα πέρασα από ομόνοια το πρωί έψαξα και το where life begins. τζίφος, βρήκα το genesis, το οποίο ήδη είχα όπως και το back to love του Mr. Fingers. Innerzone Orchestra επίσης τζίφος (πήρα βέβαια 5.80 το ομώνυμο των Β-52's -προφανώς, άσχετο).
Στο προκείμενο τώρα, από την τριάδα του Detroit προτιμώ ξεκάθαρα το Derrick May και συμφωνώ με το schottkey ότι ο CC είναι ανώτερος και από τους τρεις.
Το ντοκιμαντέρ Dancing in the streets το είχε δείξει η ΕΤ1 ή η ΝΕΤ πριν κανα χρόνο, νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος που κωλοχάρηκα που θα παιχτεί.
Ηλεκτρονική κουλτούρα στην Ελλάδα δεν υπάρχει, μη γελιόμαστε, όπως δεν υπάρχει και καμία κουλτούρα πλην της επικρατούσας. Το κοινό που τα σπάει στον Τσαλίκη, τα σπάει και στον Τιέστο και μετά στους Scorpions. Ο,τιδήποτε "εναλλακτικό" (σιχαίνομαι τη λέξη) γίνεται (και έχει εμπορικό αντίκρυσμα), γίνεται από σπόντα, προσπαθώντας κάποιος να βρει τα εύπεπτα κομμάτια κάτι δύσκολου. Πολύ επιτυχώς, Hector, ανέφερες τον Κυριάκου, αν και το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο Πετρίδης.
Επίσης, το ότι ξέρω για τη σκηνή του Detroit και άλλα χίλια μύρια, το χρωστάω σε αγαπημένο μου οικογενειακό πρόσωπο με γαμιστερή δισκοθήκη που με φιλοξενούσε κάθε ΣΚ από τα 14 μου, φορτωνόμασταν με μουσικά περιοδικά της εποχής (Ήχους, Π+Ρ, Zoo, Audio, J+T κλπ.) και έγραφα αναρίθμητες κασσέτες (αργότερα cd). Σήμερα τον φωνάζω πρόγονο του Napster τον συγκεκριμένο άνθρωπο.
ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΘΑΨΟΥΜΕ ΤΟ ΤΟΠΙΚ ΚΟΥΦΑΛΑ BLOGGER (blogger πρόγραμμα, όχι blogger hector)

6:36 AM

 
Blogger Hector Drone said...

Boyracer, you are officially the master of press releases and public announcements!!! Please feel free to use this comment BOXes as a means to express your original ideas, until u decide to return to blog world for good
:-)

6:37 AM

 
Blogger ilias n. said...

ρε αφήστε τους παραγωγούς, όταν διευθυντής προγράμματος -και καλά- πρωχορημένου ραδιοφώνου με 60+% ηλεκτρονικό ρεπερτόριο αγνοεί την ύπαρξη του Brian Eno τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά

6:42 AM

 
Blogger schottkey said...

Οops, τώρα μπερδεύτηκα κι εγώ...η δική σου έχει 6 γράμματα επίθετο; ή 'διπλό' επίθετο; :)
Στα περί αξίας/εμπορικότητας, νομίζω το κλειδί είναι αυτό που ανέφερε ο WhiteCar, συμφωνώ απόλυτα-ο ένας μπήκε στη μουσική με κριτήριο να βγάλει λεφτά, ο άλλος όχι.

ΟΚ, η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι τζαζ, όμως μοιάζει κατά τη γνώμη μου σε πάρα πολλά με τη τζαζ(κυρίως στη σύνθεση). Και φυσικά υπάρχουν άπειρα πράγματα να ψάξεις-η δεκαετία του 70 είναι γεμάτη πειραματισμό (δεν υπάρχει μόνο ο Armin Van Buuren στο χώρο, έλεος!).

Για τον William Orbit που ανέφερες, θες πραγματικά να σου κάνω ανάλυση γιατί είναι ανώτερος του Tiesto; έστω και στο συγκεκριμένο κομμάτι του Samuel Barber; δε νομίζω, το καταλαβαίνεις κι από μόνος σου. Πέρα απ'το ότι ο Orbit επανεκτέλεσε το κομμάτι ολόκληρο και δεν πήρε το βασικό θέμα του Adagio όπως ο Tiesto (για να το κάνει ringtone..), ο Orbit είχε κάνει ολόκληρο κόνσεπτ άλμπουμ με διασκευές σε κομμάτια κλασσικής μουσικής, με γούστο, και με ένδειξη ότι όντως ασχολήθηκε με το αντικείμενο με αγάπη, δεν ήταν εμπορική αρπαχτή.
noheathen, ψάξε για το Modulations, δε θα απογοητευτείς.

6:54 AM

 
Blogger Hector Drone said...

H ερώτηση ήταν ρητορική, δεν πήγαινε σε σένα!!! :-) Μα τι να συγκρίνουμε τώρα;… Ο ένας είναι floorfiller. Ο άλλος είναι παραγωγός. Απλώς εξέφρασα την απορία: ο tiesto απλώς επανέλαβε, χωρίς ίχνος έμπνευση μία ιδέα ούτως ή άλλως comme ci comme ca… Γιατί ξαφνικά ανάγεται σε πρωτοπόρο κτλ???? Δηλαδή… fuck!!!!!!!!!!!
To modulations δεν έχει σάουντρακ από την caipirinha, την εταιρεία του Σάββα Υσάτη;
Plus, ανέφερα τη jazz εννοώντας ότι δεν είναι τόσο αχανής. Προφανώς και υπάρχει πολύ βάθος [White Noise, Tonto's Expanding Head Band κ.ο.κ.] αλλά η «προπαίδευση» είναι πιο ευκόλως ελεγχόμενη νομίζω…

7:28 AM

 
Blogger ilias n. said...

το έχω το soundtrack του modulations και είναι από την caipirinha, thanx πάντως schottkey :)
hector, αν κατάλαβα καλά την παραγωγό σου, η συγκεκριμένη ασχέτως του τι λέει, έχει ωραίο στιλ που παίζει, τουλάχιστον πριν λίγα χρόνια που την είχα ακούσει στο bossa nostra (νομίζω) μου ψιλοάρεσε.

7:59 AM

 
Blogger schottkey said...

Για την ακρίβεια μιλούσα για το φιλμ Modulations, το ντοκιμαντέρ, κι όχι το σάουντρακ του-αλλά κι αυτό είναι φοβερό βέβαια.

SETI iz kul(caipirinha also*caipirissima even better :)

8:28 AM

 
Blogger Rainman said...

Boyracer, since I am going to be your official date tomorrow night, would you mind explaining me what the hell is the avocado liberation front?

;-)

9:58 AM

 
Blogger boyblue said...

avocados are delicious
and healthy
but extremely calorific
(like choc-macadamia cookies..)
and so they are stigmatized.
the avocado liberation front is working for the better treatment of avocados the world over...
nothing more - nothing less...
the organization currently has one member. care to become member no. 2 ?

3:40 AM

 
Blogger Rainman said...

Houston we have a problem! Avocado is the only vegetable/fruit I hate. I can only tolerate avocado as a beauty ingredient in cosmetics (face masks, body lotions etc). So I'm afraid I won't be member no2. Sorry...

There are still some macademia biscuits at my desk if you are interested. Rush! :-)

4:19 AM

 
Blogger Hector Drone said...

Και για να κλείσει οριστικά αυτό το post [κρίμα, έχασα την εξηντάρα παρά τρίχα, χαχαχα], να αναγνωρίσουμε ότι ο τιέστος έχει αφήσει και ένα, τουλάχιστον, minor masterpiece πίσω του: Τiesto featuring Aqualung [yup, the stool rock band], UR. Υπέροχο κομμάτι! Ακούστε το δίπλα στο Saint Marie των Piano Magic…

12:39 AM

 
Blogger Rainman said...

Εδώ που φτάσαμε κρίμα δεν είναι να μην φτάσεις τα 60?

Συμφωνώ ότι το UR είναι κομματάρα και θα ήθελα να προσθέσω ότι επίσης κομματάρα είναι το remix που έχει κάνει στο Silence των Delerium.

12:58 AM

 
Blogger Hector Drone said...

Ίσως αν το άκουγα μία ή… εκατό φορές να μου άρεσε. Πλέον, το έχω ταυτίσει με χίλια δυο εκνευριστικά πράγματα, οπότε νομίζω ότι δεν μπορώ να το ακούσω…

1:22 AM

 

Post a Comment

<< Home